Erinevad käed tegemas SEO-ga seotud asju.

Miks on SEO oluline?

Kui oled ettevõtja ning omad veebilehte, siis üpriski tõenäoliselt sooviksid sellele ka külastajaid, sest inimene, kes sinu kodulehel maandub, on potentsiaalne klient. SEO on tähtis, sest selle põhiliseks eesmärgiks on just sinu veebilehe külastatavuse tõstmine. Lisaks sellele aitab otsingumootoritele optimeerimine kaasa nii sinu ettevõtte nähtavusele internetis, kaubamärgi tuntusele kui üldiste ärieesmärkide saavutamisele.

Kas SEO on tähtis igat liiki ettevõtte jaoks?

Põhimõtteliselt küll jah. Kui sinu ettevõte pakub tooteid või teenused, mida inimesed internetist otsida võivad, siis on otsingumootoritele optimeerimine ülimalt tähtis.

Kuidas SEO minu äri edendab?

  • Rohkem veebilehe külastajaid

Mida paremal kohal sinu veebileht, sulle tähtsate otsingusõnadega on, seda rohkem liiklust sa oma kodulehe saad. On tõestatud, et esimene google`i vaste saab 27,5% klikkidest. See tähendab seda, et iga 100 otsingu kohta, saad enda veebilehele 27-28 potentsiaalset klienti.

  • Brändituntus kasvab

Mida rohkem oled internetis nähtav, seda enam hakkavad sinu brändi ära tundma ning parimal juhul isegi meelde jätma. On tõestatud, et keskmiselt läheb inimesel reklaamsõnumi vastuvõtmiseks aega 5-7 mainimist. Mida rohkemate otsingusõnadega veebis nähtav oled, seda rutem need mainimised täis saad.

  • Kvaliteetsed veebikülastused

Mitmed uuringud on näidanud, et otsingumootoritest tulnud orgaanilised külastajad, sooritavad kõige tõenäolisemalt sinu juurest ostu võrreldes mujalt tulnud inimestega. Me ei oma sajaprotsendilist tõestust, et see nii on, kuid isegi kui see pole, saad inimesed, kes sinu veebilehte külastasid, kuid polnud valmis oma ostu veel sooritama, re-targeting reklaamidega mugavalt tagasi meelitada.

  • SEO on investeering tulevikku

Oled kindlast kuulnud, et SEO võtab aega ning see on pikk protsess. Jah on küll, selle esimesed märgatavamad tulemused võivad aega võtta alates 6-st kuust kuni aastani, kuid kui positsioonid on saavutatud, siis saad tasuta külastajaid nautida pikka aega.

  • Kuluefektiivne turundusmeetod

Otsingumootoritele optimeerimine on kuluefektiivne turundusmeetod. Miks? Sellepärast, et kui keegi teatud toodet või teenust “googeldama” hakkab, siis ta on juba sinu pakutavast huvitatud ning on juba otsimas enda jaoks sobivat partnerit. Sinu töö on nüüd teda selles veenda. Väga vähesed teised turundusmeetodid pakuvad pidevat tasuta külastajate voogu.

  • Sinu konkurendid juba teevad seda

Kui sinu poolt pakutavaid tooteid või teenuseid saab internetist soetada, siis võid kindel olla, et sinu konkurendid on juba oma veebilehe optimeerimisega pihta hakanud. Kui tahad konkurentidest ees olla ning ajaga kaasas käia, pead samuti SEO teenustesse investeerima. Ainult niiviisi saad pikas perspektiivis edukas olla.

  • Samal ajal kui sinu müügimeeskond puhkab, sinu veebileht müüb

SEO heaks omaduseks on, et ta ei võta kunagi aega maha. Vahet pole kas on õhtu või hommik, esmaspäev või laupäev, toob ta pidevalt sinu veebilehele uusi potentsiaalseid ostjaid.

  • Sobib ideaalselt teiste firma turundustegevustega

Iga edukas ettevõte kasutab turunduseks erinevaid kanaleid ning meetodeid. SEO on suurepäraseks kaaslaseks neile kõigile. Ta ei välista neist ühtegi ning miski muu ei välista ka teda. Eriti hästi käib SEO käsikäes näiteks Google Adwordsiga. Kasutades neid mõlemaid saad veenduda, et oled õige otsingusõnaga eesrinnas nii tasuta kui tasulises otsinguvastetes.

  • Alandab sinu uue kliendi leidmise kulusid

Otsingumootoritest tulnud külastajad on tasuta. Pärast seda kui head positsioonid on saavutatud, ei pea sa nende eest põhimõtteliselt mitte midagi maksma.

  • Orgaanilised vasted on efektiivsemad

Pea 85% klikkidest, mis otsingumootorites tehakse lähevad orgaanilistele vastetele. Tasulistele reklaamidele jääb üle vaid 15%. Ole olemas seal, kuhu potentsiaalsed kliendid vajutavad.

  • Otsingumootorid ei kao mitte kuhugi, vaid järjest kasvavad

Uuringud on näidanud, et otsingumootoritel tehtavad otsingud on aastalt aastale kasvamas. Sama lugu on SEO teenustele kulutatud vahenditega. Need näitavad, et otsingumootoritele optimeerimine pole mitte kuhugi kadunud, ei kao tulevikus ning on igale ettevõttele oluline.

Need on kõigest mõningad põhjused miks iga ettevõte peaks hakkama oma SEO strateegiale tähelepanu juhtima. Tehes seda ise või palgates professionaalsed SEO spetsialistid, naudid kindlasti tulevikus ülevalpool äramainitud hüvesid.